Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 20 augusti 2013

Ska försöka skriva kort...idag

Fast det kanske inte går.

Har börjat läsa "En man som heter Ove"

Och....den är BRA! 
Och jag har upptäckt att jag känner många "Ove-typer" :D 
Dom finns i kvarteret, i olika grupper som jag varit med i och ännu närmare.

Men... jag upptäckte oxå att JAG är en "Ove-typ"!

" hm...det står klart och tydligt på soptunnan, vad som FÅR kastas och VAD som inte får kastas!!! Och lika fullt är det en massa glas och kartong...å herre gud har dom kastat SKOR oxå!!!"

" alltså ska det vara så svårt att veta vilket soprum man ska kasta i??? VI ska kasta i det soprum som hör till våra garage och INTE i grannarnas!!!"

men jag säger ingenting :D

" men nog är det väl ändå själva den! Tvättar han bilen IGEN!! Och nu ska väl bilen stå där hela dan och om det kommer en ambulans, får man väl ligga och dö! Och int är det miljövänligt att stå på gångvägen heller"

Det talade jag faktiskt om, fast int i dom orden, man måste ju hålla grannsämjan vid liv! :D

Jag tror vi alla har lite av "Ove" i oss, även om vi inte tror det!
Läs boken!

Jag lovade att visa mina kycklingar, om det nu går att ladda upp fler foton idag, det går saaakta...
hann börja med lunch och börja äta...
Söta blev dom iaf!

Nu ska jag äta klart, innan filet blir....varmt??
Byebye!

Inga kommentarer: