Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 10 oktober 2013

Jaha då vet man det...

...man blir aldrig för gammal. för att lära sej nå nytt!
Fast jag hade hoppats att jag sluppit...
Har varit på ögonmottagningen i veckan och fått veta vad det var för fel på ögat.
http://www.sankterik.se/sv/sjukdomar-och-besvar/ogonsjukdomar/membran-pa-gula-flacken/#tab-1

Eller som läkaren sa: Det är som om nån har lagt gladapack över gula fläcken.
Japp, det känns så!

Och det kommer väl att bli så, precis som när man försöker se ut genom köksfönstret, efter hundarna har bearbetet fönstret ett tag! Genomskinligt men fruktansvärt suddigt!
Men jag kan int ta fönstertrasan och torka bort, som med fönstret.

Ska dit om tre månader igen, för att kolla om det blivit nån förändring.

Hur det än är så är det bra att fått veta vad det berodde på, så jag slapp tvätta sönder glasögonen! :D

IRRITERANDE!
Det är vad det är!

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe!
Byebye!

Inga kommentarer: