Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 13 juli 2009

Äntligen har det....

.....börjat blomma så smått! Men efter värmeböljan trodde jag ALLT skulle torka bort! Och sen allt vatten! Det kommar aldrig LAGOM av nånting!

Det här är en näva "New Demension", mörka blad och väldigt fin blåfärg.

Ja, det har iaf börjat blomma litegrann, men plantorna är int lika stora som dom brukar. Och givetvis blommar sånt som verkar ha vilat i flera år! För det jag trott varit dött och redan satt annat där......nog jäklar kommer det upp från den ursprungliga plantan......så ny växer det på varann!! =D Men det gör inget, får väl se om man hittar nån annanstans att gräva ett hål.......
OCH...det blir fler Björnbär i år! Hoppas nu bara attdom hinner mogna, det var på gnälln i fjol.

Har varit ute i dag på morron och fotat, men det blåser ju jämnt! Och blommorna verkar int ha nån fotovana! Står aldrig still!

Annars så har skotergarage bygget dragit igång.......med att fara till staaan och köpa virke och plintar. Tror jag ska fota verkstan och lägga in, så ni får se HUR jäkla mycke det lutar, ja int verkstan den är ju höjd nu, men.......oj, skotergaraget kommer int att kunna byggas plant har vi räknat ut. I s o f blir det en brygga ner till backen!
Sonen är här och hjälper till, så förhoppningsvis ska en del bli gjort före Mats börjar om att jobba till veckan. Stackars han!

Ja......det kan jag ju berätta......har man inget å göra så skaffar man sej! Jag har börjat skriva upp ALLA plantor som jag har och VARS dom sitter........HUR KUNDE JAG FA EN SAN KNASIG IDE!
jaklar.....nu sp;kar tangentbordet.....nu har jag inget [;'......allts[ aao forstar ni.....
Vi h;rs.......hors!
Bye

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Ja då kommer vi imorgon,ska vi ta öronproppar med oss hihi.
Ska bli kul att se dina blommor.
Vi syns.
Kram Anne

Carpe Diem. sa...

=D Kul ni kommer!
Neäää...vi sätter ljuddämpare på arbetarna ist!
Kramelikram!

japp sa...

Heij.. så skoj me sånt hoj-gäng..då får de gärna vara lite galet me i de hela.. hehe.
Bra ide, tycker jag.. hoppas du får nytta av den listan sen.. så du inte rensar bort allt på våren..hehehe.

Kram på dej. ha en gooer natt. Helén.