Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 8 juli 2009

Har en kvart på mej....

.....att skriva, sen börjar Stargate! Viktigt viktigt!

Har väl int hänt så mycke annat än att jag har blivit MC-änka, "The WildFrogs" är just nu i Finland och vad det sas skulle det fiskas idag. Må turen vara med dom!

Jag har börjat flytta tillbaks grejorna i verkstan.....men det känns lite som det är med livet som insats! Efter Mats höjt delen där verstan är....det känns som det ska gå köra in ett mindre fordon under golvet.....ja, det känns liite vad ska man säga, svajigt att gå in där, det gungar lite OCH tänken är int långt ifrån: TÄNK OM HELA SKITEN RASAR!!!! DÅ hamnar jag i jordgubbslandet ju! DÅ blir det inga bubbar i år int! Men nu är iaf det mesta tillbaks och jag får väl hålla ett getöga på verkstan så den int bestämmer sej för att dra söderut! Int för att jag skulle kunna göra nått om den gjorde det, men det låter bättre om jag säger att jag ska ha koll, eller hur?

Häär har det regnat o regnat så jag höll på bli tokigare, är det väl bäst att säga, igår. Jag var så trött att det blev int mycke gjort int. Låg mest och halv sov, läste Spiros äventyr, boken har jag int ens öppnat. Men idag har jag sett solen, så det finns hopp!

Ja så mycke mer blir det int idag...kaffet är färdig bryggt, så det är bara att bänka sej framför tv:n.
Imorrn kan det hända att grannen från staan hälsar på, och bjuder på morotskaka, bakad i nya Tupperware Silikonform......(smygreklam) hehheehhe.....kanske man ska plocka in lite jordgubbar till dess.......innan verkstan kommer glidandes ner i landet!
Ha det i regnet...det kommer bättre dagar!
Byebye

2 kommentarer:

Pockethexan sa...

Kul att du hittade tillbaks till mig o det eländiga vädret gör att man vill läsa ännu mer!!!

Härlig sommar på dig!!!

o

Kramis från Hexan själv

PS:har du sett att en av dina favoförfattare har flugit norr ut med "Pockethexorna på utflykt" så du får hålla utkik när den blir ledig, om det är något för dig. DS

japp sa...

Heeij tjejen.. så du får vara lite ensam å ledig nu du.. känns väl skönt.. Wild Frogs..hahahah.. är de lika tokiga på deras turer som Wild Hogs.. har du sett den filmen..med Travolta, Tim Allen & Martin Lawrens...den är bra.

Nee, inte ser jag bloggen som nåt tvång precis.. jag har verkligen försökt ta de me ro å skriva då jag känt för det å då jag hunnit..inga tvång här.

Nu är guuben å lämnar in Camaron för nån justering, det är då bara tjorv me dessa jenkare.. vi var ute å gled igår, de var såå mysigt.. imorrn sägs de blir cruising, får väl se om de blir en sväng då.. hoppas de..gliiiida sakta sakta.. najs. Kram på dej vännen.. ha en fin Fredag. Helén.