Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 5 juli 2009

Ja, det börjar vara dax nu....

.....men än så länge har vi int fått SÅ mycke som på bilden! Vi har plockat in 6 st, som vi åt upp med glass igår! Men gott var det!
Hoppas nu bara värmen kommer tillbaks så resten hinner mogna innan i höst.

+10 på morron är ingen höjdare.........ja, nu ska kärringen klaga på det oxå! Men det ÄR ingen höjdare, försökte hitta åt kalsingarna då långa i morse, men dom har gått och gömt sej! Å int har man tillräckligt hår på bena så det ska ge nån värme heller.......det är bara att härda ut!

Vi har som sagt fixat nu så vi kan hämta vatten ur en tank, så jag bar vatten igår kväll.........NU har jag ont i ryggen, men vad gör man int för sina små plantor som man nysatt. Det värsta var att jag såg att resten av planteringen OXÅ behövde vatten.......tungan hängde, både på blommorna och mej! Som tur var kom det liiiite vatten från ovan i natt, hoppas på mer om det nu ska vara mulet så kan det väl ändå regna......på nätterna iaf!

Mats stressar, fast det vill han int säga själv.......garaget/verkstan ska höjas för att det ska bli rakt, så att det går göra en tillbyggnad, skotergarage........det ska höjas 20 cm!!! för att ligga i våg med andra knuten. Det är int klokt, hur byggde min pappa?!? Sen upptäckte han att packväskorna på MC:n håller på ha gjort sitt....och det ska fixas innan, ja allt ska egentligen fixas innan tisdag, för då far bröderna på mc-tur till Finland nåra dar......näääe int är han stressad int...baha!!!

Själv har jag tagit det lugnt.....bakat Linfrö-tekakor......så nu är det bara ni kommer hörru Anne!!!
Nu är det färdig skrivit för den här gången!
Ha det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!Ja,vi ska försöka komma nån dag Vilken dag passar damen?Har tid till doktorn på torsdag,annars passar det när som helst för mig.måste bara höra med A också.
Ha det så bra.Kram Anne