Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 15 juli 2009

Fotografering

Det mullrade i åska igår kväll, men det bidde inget. Men himlen var så vacker att jag "gatt" ut och ta nåra bilder. Övre bilden stämmer MER överens om hur det såg ut.......
...den här, ja den är vacker, men ljuger. Har ett förinställt val på kameran som visar "sol upp/nedgång" och här var det inställt på det.
Så nu börjar jag undra HUR mycke kameran har ljugit på alla andra foton jag tagit?! För det finns ju förval på blommor oxå............. det kanske är helt dött i rabatten!!!! Nää, det är det ju int, den tar nog mer rätt när man plåtar blommor än solnedgångar!

hm.......det kanske finns nån inställning där man blir en pangbrud.......

Nu ska jag vila så jag är trevlig när jag får främmen. Har bakat muffins på morron, med russin och äpple å kardemumma! Gott gott!

Men........jag lyckades ju med den bravaden igår, att bita sönder en tand......IGEN!!! Undra om det håller på vara dax för löständer!!!!! Ringde tandläkaren i morse, men dom har semester tills på måndag, dit klarar jag mej nog. Vill int gärna byta tandläkare, för dom kanske hittar nått mer fel!
Nää vila dax....ute i shorts på broaltan under parasollen, med en bok, "Livtid" av Koontz.
Bye bye!

Inga kommentarer: