Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 21 juni 2011

Lite bilder

Ja så här tråkiga såg mina plantor ut i stenpartiet, men jag såg i morse att gårdagens regn hade gjort nytta. Kanske plantan klarar sej, för resten ca 10 plantor är dött. Man får glädjas åt det lilla.
Nya planteringen! Största hotet mot den är att allt vatten från garage taket "forsar" rakt ner i "plantagen" där av stenarna. Det sitter ormbunke, höstsilverax,daggkåpa, brunnäva, lungört och en gul alunrot. Få se vad som överlever.
Mitt senaste i skogsträdgården, en efterlängtad bänk! Som Mats har fixat åt mej. Skönt att ha när man vill vila benen efter ogräsrensning! För....sitta där länge, nja om man vill bli myggmat så! =D Men bänken blev fin och går ju att flytta till myggfriare område.
Ja....och Mats förtidiga födelsedagspresent av hans mor och far. Dom hade tänkt till, han fyller ju på hösten och då hade vi ju int haft så stor nytta av en HEFFA-GRILL!!! HUR den funkar???? Ja jag hoppas vi int bränn upp broaltan och huset!!! Har aldrig varken ätit gasolgrillat eller använt en....så det blir spännande, det kanske bara blir en POFF och ett PANG!

Näpp nu ska jag fixa lunch!
Byebye!

Inga kommentarer: