Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 9 juni 2011

Utflykt!

Till Lilla Marie och gofika!
Vi tjejer hade en egen säsong avslutning, vi brukar ha det! ;)
Anne, Ann-Britt och jag
Och att sitta och snacka skit över en supergod räkmacka gör ju inte saken sämre!
I skuggan förståss, det var nästan OLIDLIGT varmt! men gott som sagt.
Ann-Britt i alldeles nyfärgat hår, hm...är det oxå en typ av "avslutnings vana" ? Visst var det så i fjol oxå?! Strålande glad är hon iaf, hoppas det inte bara beror på hårfärgen utan oxå på sällskapet!
Tuff brud i solglasögon! Anne inte i nyfärgat hår!...undra om dom kommer som hårdrocksbrudar när dom kommer och hälsar på i stugan???
DET skulle jag vilja se!!!

Sen blev det en liten tur på stan. Hittade ett par sandaler på Sko-centrum...JIPPI!!!
Ett par som man kan ha till både byxor och kjol, om man nån gång skulle råka ha på sej kjol vill säga.
Riktigt sköna, men jag måste nog gå in dom.

Sen följde det ju med hem en ...fyra sommarplantor...vissel vissel...men nu får det vara nog! Så jag int har för många plantor så jag måste köpa fler krukor, det kan bli en ond cirkel!

Det ska föresten öppna ett nytt Cafe i stan, Cafe Castor, öppnar den 13/6. Och ligger på Stationsgatan 19. Det blir spännande! Det är oxå i ett gammalt hus.

Tack Brudar för en trevlig dag!!
Nää nu ska jag planera för middan. Vi hörs!
Byebye!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv Kerstin!
Ja visst ser Annbritt glad ut,måste vara sällskapet:)
Jag kan tänka mig att det blev blommor för dig haha.
Synd att jag fick sån huvudvärk bara men hann vara med rätt länge i allafall.Sen låg jag hela kvällen men idag är jag pigg igen.
Vi får väl se hur vi spökar ut oss i år.Ska vi vara hårdrockare så måste du också klä ut dig haha.Ha det så bra.
Kram Anne