Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 25 juni 2011

Midsommardagen

Varit till svärfars i deras stuga och där var det SOL och varmt, men på andra sidan Burträsket gick åskan och regnade! Ganska festligt!
Yuki lite tveksam, ska jag bada eller inte!? Men hon är iaf inte rädd för vattnet eller för att bli blöt...ja int heller att bli skitig!!
Vi fick oss en kopp kaffe med dopp och en trevlig pratstund.

I afton ska vi, ja vi ska iaf försöka oss på att grilla...OM det nu int blir hällregn. Det går blygråa moln runt om här, men än så länge inget regn eller åska.

Är LITE rastlös och orolig...
I morrn kommer Emma hem från Sydkorea OM allt går som det ska. Det har varnats för monsun och tyfoner....blir det mycket blåsigt vet jag inte om dom skickar iväg nått flyg. Men vi håller tummarna! Det första jag kommer att göra i morrn bitti ÄR att kolla FB om hon har skrivit om hon kommit iväg!

Nä nu ska jag lägga mej, har burit cementlöv, dom är ju inte av det lättaste slaget! Har fått ett litet ryggskott, knallskott... =D

Sen måste jag hålla ett öga på Kiba, hon haltar lite oroväckande på höger bakben. Tror hon gjort nått i stugan hos farfars. Kiba har redan en skada där från det hon var valp, så har vi tur har hon bara överansträngt sej. Behöver vila, inget bus med Yuki på nåra dar...hur nu det ska gå?!

Nä nu jag vila!
Byebye!

Inga kommentarer: