Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 27 juni 2011

I väntans tider!

Vad tycks om mina fina "vallmosar"? =D
Jättevallmo, fått av grannen här i byn. Tänkte att jag måste ta ett kort innan dom har hunnit blomma ut.

Annars så sitter jag och väntar...väntar på att Mats ska komma hem med Emma! Äntligen har hon kommit hem från Syd Korea, och det i grevens tid! Det blev ju världens oväder där! Troligen kom hon med nått av de sista planen som lyfte, för sen stängdes flygplatsen.

Ja annars har det inte hänt så mycket, ville bara visa mina blommor.
Ja jag och vovvarna har suttit ute på baksidan under pilen och luktat på blo...nä jag menar druckit kaffe och två andra har tuggat tuggben!

Nu ska jag ta en powernap!
Byebye!

1 kommentar:

japp sa...

Heeij. ja ni verkar då mysa å må i solen iaf, om än vi haft lite hett ett tag nu, hoppas de håller i sig, även då jag blir ledig om ca 1½ v.

Tack för din kommentar.. vi är nöjda med hur vi fått det i v-rummet.. snart blir det kök och hall.. önskar de vore gjort NUUU!! så vi verkligen fick vila i sommar.

Nu ska jag jobba på.. stora kramar till dej och dogz. kraam Helén.