Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 24 februari 2013

Vårtecken 1

Solen genom träden på baksidan

Men idag, söndag är det rent utav vårväder!
+6 grader, sol och lite blåst. Det droppar från taket och är ganska löön smetut!

Men jag kastar ändå "lystna" blickar på snöhögen framför garaget och funderar på om man ska börja gräva ut en hylla. För kaffe och soldyrkan! Fast än är det int riktigt värme för det.
Men det är det första vårtecknet!

Yuki tycker det har blivit lite väl varmt ute, så hon leker utter i snöhögen på baksidan. 

Vi har börjat hämta oss från sjukan, vad det nu var. Mats är på benen och jag, ja eftersom det blev plusgrader så....värker jag, eller kroppen, som vanligt.

Tur att det är Vm i skidor!
"VI" fick två silver medaljer idag i sprintstafett. Kalla och Ingmarsdotter tog det ena, Hellner och Jönsson det andra. Jätte kul! Och spännande blev det!

Sen råkade jag ju se melodifestivalen igår....Valde mellan matchen mellan Luleå-AIK. Tänkte att jag kan ju sappa mellan. Mats satt nere och såg...jag skulle nog valt det iaf.

Men jag blev som....ja....alltså, är det int dax att stoppa Army of Lovers i malpåse för gått?! Dom har gjort många bra låtar, men....Tror det hade gått bättre OM dom inte försökt se ut som för, faktiskt. Och varför mima????

Ja jag vet int varför jag plågar mej igenom mellon!!! 


nä nu tar jag mej en kaffe!
Byebye!

jo AIK vann på straffar ;)


Inga kommentarer: