Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 21 juli 2008

BLÄÄÄ......


Vad ÄR det här för väder!? Nog för att det är "pissarveckun", fruntimmersveckan....men det HAR ju redan regnat!!
Ända roliga är väl att man har, jag alltså, lyckats få TVÅ namnsdagar! =D
OCH att ungdomarna är här och håller oss sällskap!

Min svarta vallmo har börjat blomma och blommat över, beror nog på allt regn. Men den var fin, ska lägga in ett foto senare. Vi har röjt en massa i min skogsplantering, tagit bort en massa rönnar som skuggat onödigt mycke.
Igår blev vi plötsligt utan ström, bara så där...poof... mitt i Batman begins.....har ju redan sett den, men ändå. Och genast blev alla fruktansvärt törstiga! Våran vattenpump drivs med elektricitet.....och skulle det bli länge så skulle vi ju bli utan vatten.....man är ju int lite knäpp!! Som tur var kom strömmen tillbaks, så vi fick dricka och se filmen klart!
HAHAHAHAH...hm jag provade stavningskontrollen OCH den gillar int INT!!!
Nää nu ska vi äta lunch, sen fara och handla mat i Bureå. Sen tror jag att jag ska läsa bok HELA dan. Tur vi hade fint väder igår! Vi klippte Kiba och hon blev såfin så fin.....men det var en klippning under protest!! Inget hon gillar.
NU har jag svamlat klart!
Hej!

1 kommentar:

japp sa...

Heij.. tycker me att vi fått nog me regn på försommarn åså.. nu fåre vara noog.
Joo,de e ju såå söta valpar.. å snart kommer dom, till veckan eller så.. längtar så.

Jag får lägga ut bilder sen så ni får se de små trollen..
Hoppas ni får ha en fortsatt fin dag.. kram på dej. helén.