Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 11 juli 2008

Mera Island

Maste ju bara fa berætta! I förrgar nær vi var nere pa stan, ramlade vi in i en butik. Och jag trodde jag hamnat i himmelriket! En HEL affær med julprydnader, tomtar och julmusik! Det finns allt hær i affærsvæg, tror jag. En affær för hæxor, kan det vara natt??

Idag har vi varit i Botaniska trædgarden.......jag sæger bara det! Över 4000 olika arter, fran hela værlden!!! Jag har tagit kort sa fingrarna blöder!! Mats fick slita mej dærifran! Det fanns ett underbart Cafe dær, dær vi tog lunch. Bilder kommer senare. Sen var vi till ett stælle som kallas Pærlan, man har utsikt över hela Reykjavik.

Men som sagt bilder kommer senare. Imorrn ska vi pa en tur igen. Nu vill nan fler hit till datorn.
Vi hörs!
Jo vi ska till natt som hetr þorsmörk eller natt sant......Þ uttalas th
Byebye

Inga kommentarer: