Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 10 juli 2008

Island???





...snarare Grekland!! Vi har haft ca 24 grader varmt idag!! Igar hann vi med en del, var bland annat pa Blue Lagoon och badade varmbad! Gud va skönt! Kan bara rekomendera att ta en tripp till Island. Folk ær vænliga och hjælpsamma.
Idag har vi varit pa en rundtur med buss, bara 8 timmar.........men vi hann se en massa, bla geisrar som sprutade varmvatten, 200grader varmt, bra badtemp! ;D Och naturen ær helt fantastisk, lite Gran Canyon och Kreta....inte Island. Nu ska jag försöka lægga in lite foton!
Det tar sa langtid att överföra bilderna sa ni far halla till godo med det hær sa længe.

Hoppas ni far bættre væder hemma snart........sa vi kan komma hem! =D
Kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow!!!!
Det e ju rena rama grekiskan... på ett sätt... typ. ;D
Jag e så avis!
Vad mysigt café ni satt utanför (om det nu var ett café, jag gissar på det).

Kram, och gonatt! Kiba surar på nedervåningen, eller så har hon somnat ifrån mig. Hehe...

Älskar er.
Emma

Anonym sa...

Coolt!! Eller tvärtom, varmt. Nästa år är det jag som åker till Island! :) Bara jag får ngn med mig. Bra ni har bättre väder än här, då blir semestern så mkt roligare. Man behöver inte vattna här iaf.
/Clumpus.