Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 25 juni 2010

GLAD MIDSOMMAR!

På er alla!

Har kommit oss i någorlunda bra ordning i stugan. Planterat klart i dag!...tror jag...
Vilken pers det var!! Jag och miljarder mygg i rabatten! Dom måste ha varit utsvultna! Har nog aldrig planterat så fort...hoppas bara att jag minns vars jag satte dom!

Mats har en vecka kvar innan han får semester... men jag har semester året om!
Ska bli skönt att slappa...oj vad jag tog i...slappa...DET brukar int riktigt bli så, det finns alltid nått att göra!
Men de nya solstolarna står på baksidan under pilen, och bredvid Purpurapeln som står i full blom. Så där ska jag väl få chans att sitta.

Har fått hit MIN dator hemifrån....och FY attans vilken dålig uppkoppling det blev då! Jag kommer att läsa långa ramsor i sommar, när jag int sitter på baksidan under pilen, för att den int är lika snabb som Mats bärbara! JAG VILL HA EN BÄRBAR OXÅ!!!!!!!!!!!!!!!
Och int kom jag åt nått på datorn heller! DET finns ju på servern hemma i kläkammarn, DET kom varken Mats eller jag ihåg.

Men nu är det iaf Midsommar, varmt, sol, och jävligt mycke mygg och knott! Vi äter inne tror jag.
Ha en trevlig midsommar....om det nu är nån som har tid att vara vid datorn och läsa det här! hehehehehe

Nu ska jag se Brasilien-Portugal
Bye bye!

Inga kommentarer: