Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 27 juli 2010

Fina damer från staan.....

Trevligt besök idag! Men jag undrar vad Anne har i teét?? =D
Inte nått jag märkte av i kaffet iaf!
Det blir liksom aldrig riktig sommar, förrän dom varit och hälsat på, Ann-Britt och Anne. Vädret var lite upp och ner. Varmt men det ville liksom regna lite då och då. Men vi trotsade vädergudarna och satt ute, man hann ju torka upp mellan skurarna!
Dom hade varit och köpt fika på ett nytt ställe som heter "Cup Of Love" tror jag. Det är där "Glädjekällan" var förrut. Muffins med rosa glasyr, super goda!

Själv så har jag jädrigt ont i svanskotan, efter vurpan igår. Första fallet på ca 2 år tror jag, så jag fasar för vad som ska komma härnäst, det här kanske var början på ett oår, kantade av djupdykningar i alla Skellefteås diken!!
Hoppas det går att sova bättre i natt!
Igår hlälpte Mats brorsa oss att dra upp våra gamla vinbärsbuskar, med bilen. Så nu är det "bara" att fixa till och plantera nya! Just nu ser det ut som en soptipp.

Fick ett trevligt besök igår. En klasskompis från årskurs 5-9 tittade förbi. Och vi fick prata gamla minnen. Det tragiska ÄR att vi int bor så långt ifrån varann, iaf sommartid. Men att ta sej tid...ja, det verkar ha varit ett alltför stort steg att ta. Men nu blev det äntligen av! Har tagit telefonnr, ja...för datorn DEN ska hon aldrig sitta vid, sa hon!

Nått som jag tyckte var tråkigt var, att jag inte komihåg de klasskompisar hon sa vi gått med! Vissa namn kändes bekanta, men....
Kan ju bero på att jag flyttade till schtaan och fick andra bekanta. Tror jag kopplade bort, iaf de sista skolåren i Bureå. Längtade bara bort därifrån.

Nu kom det in en laddning jordgubbar, som ska rensas.

Ha en trevlig friidrottskväll ;-D...jasså inte?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad det var i koppen undrar jag också,gott var det iallafall hihi.
Tusen tack för vi fick komma,vi kommer igen nästa sommar.
Ha det så bra.
Kram Anne