Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 22 juli 2010

Hej vad det...

...blåser! Nära nog storm...nä int riktigt!

Trädgårdsmöblerna på baksidan har lagts sej på marken för att int blåsa iväg. Ja...så intelligenta är dom nog inte, dom har nog blåst omkull.
Undra om man vågar sej ut? Blåser iväg gör jag nog inte....varmt är det, men vars hittar man lä i den här blåsten???

Skulle ha fått främmen igår, av Stadsdamerna... ;D Men magsjuka satte stopp för den visiten, tråkigt, men det kommer fler gånger. Hoppas du kryar på dej Anne!!

I morrn ska Emma och jag en tur till Umeå. Förstöra pengar och äta gott!

Nu ska jag fixa lunch...undra om jag ska chansa på att sitta ute??? Får väl sitta i medvind, om det finns nån sån, så att jag int får filtallriken över mej!!

Ha en trevlig blåsdag!!

Inga kommentarer: