Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 19 juli 2010

Ja...en helt vanlig dag..

(lånat från Google)


Vad jag har funderat och letat, namnet på växten jag såg brevid alla Riddarsporrar!
Jungfru Marie Nycklar ska det vara!
I massor! Vita, lila och rödaktiga!

Idag har Mats åkt iväg på tur...mc-tur. Pratade just med Emma...Mats hade ringt henne, dom hade fått problem redan i Umeå! Brorsans MC hade visst gått sönder!

Kanske därför jag har hört motorcyklar hela dan! Kiba har t o m sprungit till fönstret och kollat!

Jag har idag städat huset! Dammråttorna har härjat vilt medans vi har varit borta! Så det är dammsugat och torkat golv! Skulle behöva köra en maskin med lakan oxå, men jag orkar int idag.

Har iaf kokat jordgubbssylt, MUMMA! Fjolårets gubbar...har en massa hallon kvar oxå. Vi fick så mycket bär i fjol att hälften är ju kvar, tur man kan koka sylt.

Nu ska jag ta mej en kaffe kopp och sätta mej på broaltan i blåsten!
"tur jag kanske har,middagsgäst i kväll jag får"

Bye bye!

Inga kommentarer: