Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 1 juli 2010

BLÄÄ!

Vad jag blir besviken! Vad är det med Google, har dom problem....eller är det min dator som är problemet???

Har iaf i två dagar nu försökt lägga in ett inlägg med en bild...går inte! Jag åker ur nätet! Direkt jag loggar ur från "Inläggssidan" kommer uppkopplingen tillbaks!!!!!
Men skriva går iaf verkar det som...men det hade varit trevligt med en bild på mina otroligt fina Violpelargoner!

Här har det varit väder, oväder! Det gick ordentligt med åska igår kväll, lätt ungefär som vi hade plåtar ståendes under fönstret! Sen har det regnat till o från idag...hällregnat.

Systerdottern och jag tog iaf en tripp till Rydlinge. Vi har tagit bort en syren och ska sätta dit nått annat. Ska pröva med Slånaronia...VI hoppas på mycke bär! Köpte även två olika Skuggblad, båda har nog mörka blad, men olika former och blommar olika. Dom ska ersätta en planta i rabatten som inte trivs. Hoppas dom trivs, så jag inte behöver byta ut dom nästa år.

I morrn får Mats semester...då blir det gräsklippning och plantgrävning...ja han ska få ta det lugnt oxå, och grilla en korv ta en öl och se fotbolls-VM, för det ska jag iaf!

Natti natti

Inga kommentarer: