Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 3 mars 2011

HÄÄRLIGT!

JA! NU kör dom!
Precis, det finns inge roligare än att höra Anders Blomqvist komentera skidor!
Hans: HRMF!!! eller just: HÄÄRLIGT!!
Skulle vilja se hur han ser ut i just de ögonblicken! Kan han överhuvudtaget sitta still? För det kan inte jag!
Jag sitter ju t o m med en tröja över huvudet när det blir för spännande!!

Vad jag pratar om? JO skidor!
Nu har vi fått 2 guld ett silver och ett brons....om jag räknat rätt... Och hoppas vi kan fixa några fler medaljer i helgen!
Lag-staffeten i sprint igår var en pärs! Det är nästan värre när vi leder, än när vi jagar för att komma ifatt. Men tillslut fick tjejerna sitt guld. Och idag fixade dom ett silver i staffet! HÄÄRLIGT!

Har vart på hantverk idag. Int så många där, men trevligt ändå. Blev mest fika och lite hobby, men det gör ju inget.
Blev till att torka golv när jag kom hem, blev borta lite för länge. Det var livat i holken när jag kom hem! =D Sen, ja sen har dm mest sovit!

japp det var det. Då var det visst dax för middag igen...rester av pannkaka får det bli!

Byebye!

1 kommentar:

japp sa...

Halloj.. kikar in på nattkvisten. Du sover väl..=)) får man hoppas =)
Jaadu, dessa skidor, man hinner ju inte me å se allt, då skulle jag bara få vara fastkorkad i soffan å inte röra mej, tycker det var varje vaken timme. Tur de kommer sport å nyheter emellanåt, så man kan få lite återblickar å lite uppdateringar me..=)
Hoppas allt är bra.. krama fin-hundarna.kram Helén.