Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 26 mars 2011

Lördag

Hejsan!

Läste i Tefrossas blogg, att en blogg är död om man inte skriver minst varannan dag! SÅ se denna blogg som stendöd.....jag har missat massor i veckan isof! =D

Men vad ska jag skriva om?? Feberkurvan vs Utetemperatur??? Just nu leder jag!

Nä! Men det har liksom int hänt SÅ mycket. Annat än att Mats kom hem en lunch med en massa tapetprover och golvprover. DET är intressant! Bara jag nu orkar titta på dom nångång!
Vad jag märkte är att allt har blivit blommigare...igen. STORBLOMMIGT! Vet int om vi har vägg nog att få upp en sån tapet? Så det int bara blir en blomma per vägg, menar jag.
Sen golvmattan...tycker de flesta passar bäst i hall och kök. Man är väl inkörd i gamla vanor om hur det ska se ut antar jag.

Vilket rum som ska få en uppfräschning? Jo Roberts rum, det är i det närmaste tomt nu. Så vi börjar där. Spännande spännande!! =D

Farmor ringde för ett tag sen och berättade att det blåst ner en stortall på gården! Ner mot gamla Kågevägen. Det betyder att det har blåst nått j.... för dom är inte små tallarna som står där.

nä jag tror det får räcka för idag, undra om jag kommer tillbaks till livet med det här inlägget? ;-)

Ha en trevlig helg alla nätberoende!
Byebye


2 kommentarer:

nim´s Design sa...

stackare som är sjuk. Här sänder jag massa krya på dig. Här är det inga plusgrader idag, -17 står det på termometern. Halsen känns inge vidare men jag får inte bli sjuk, har inte tid.

Maj

japp sa...

Hahaha.. jaadu, då vore ju min blogg me "STEEENDÖÖÖ"..haha.
Här är de inte många knop på nätet man gör.. känns inte såå intressant just nu. Kikar in från jobbet åså, å bara ser mej omkring, men inte mye mer.

Joo, Aurum var kanon.. de ligger ju vid E4.an.. men inte ser de ju sååå himla speciellt ut Utifrån, men invändigt är de himla fint å mysigt..alldeles perfekt för oss.
VI hade de bra å bara mådde.. men de blev nog lite väl lugnt för Krille tror jag.. de kröp nog i fingrar å ben, han ville hem fort på söndagsmorgonen.. men de var ändå skönt, för vi hann me såå mycket då vi kom hem just efter kl 9 på morgonen.=)) Typiskt oss.. aldrig nån ro..=)

Hoppas du kryar på dej å så.. här ska de jobbas på nu.. ha de bäst.kram Helén.