Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 2 mars 2011

Förtidig födelsedagspresent

(lånat från Braun)

Men ack så önskad! Allt i ett, matberedare, assistent och mixer, samma maskin!
Så nu åker allt annat till stugan, så kanske det blir nybakade bullar på sommaren!

Har redan provbakat en sockerkaka! Och vad tyst den går, annat än min gamla, som int är SÅ gammal!

Annars så blev det en långpromenad i går morse, på tok för lång! Men när det är sånt toppen väder och man träffar trevligt folk, gamla grannar, ja då glömmer man tid och rum.
Det blev iaf 1½ timme i sol och skoterspår! Gissa om mina fötter värkte sen!

Men man måste ju nästan ta vara på dagarna när det är sånt härligt väder! För nog ska det komma bakslag! Och de hade nykört skoterspåret så det var som ett sals golv! Det kändes som vilken gångväg som helst! Och Kiba och Yuki fick springa lösa och busa med två Flatcoated retrivers, dom har träffats för så det blev ett yl och ett skall! =D
men jag hade ju int tänkt gå så långt....

Idag var det egentligen tandläkaren, men jag har mått dåligt i natt, troligen fibromagen som spökar. Men man vet aldrig, så jag ringde och fick en ny tid på måndag. Då kanske man inte behöver ha fri väg till toan!;)
Har iaf varit på promis med vovvarna på morron, så helsjuk är jag inte!
Men det blir en vilodag idag framför tv:n och skid-VM, ska inte göra mycket utan vila mej i form till i morrn och hantverksgruppen. Och i helgen när det nog kanske blir fulla huset med ungdomar ! Robert fyller år, herre gud han blir 25!!!
Presenter är fixade och tårtan ska göras på lördag...hehehe

Näpp nu ska jag gå ner och vila framför tv:n, skidsprint på gång. HOPPAS dom har fått rätt valla nu!!
Byebye!

Inga kommentarer: