Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 16 mars 2011

Morgonpromenad

Vilket härligt väder vi har haft nu några dagar, iaf på morron... sen har det börjat blåsa!
Så jag har stigit upp tidigt. INTE mitt val! Det är svårt att sova när man har en 11kg valp som sitter på bröstet och slickar en i ansiktet! " Matte NU är du väl vaken if!!" Så det har blivit kring sju-tiden man har pallrat sej upp och det går ju bra nu när det är så ljust. Kvällstrött blir man oxå......
Har hittat ett tänkbart fikaställe...klockan halv åtta på morgonen...En lada vid skoterleden, mycke att springa på för vovvarna och alltid sol för matte! Men att koka kaffe den tiden och ta med sej....Kan int nån annan komma dit och bjuda mej i stället??? Nä inte det...ja ni sover väl den tiden.
Vet inte hur spåret är mitt på dan om det slår igenom och blir svår gått, annars skulle man ju kunna gå dit mitt på dan.

Jaja...
Igår var jag på promenad gruppen och hälsade på. Hade hoppas att dom hade haft kvar semlor i kafeterian på kyrkan. Men inte det.
Köpte en vinväska av Yvonne, en sån som man tar upp vinpåsen och "he" den direkt i väskan. Så ser int alla vad man går och bär omkring på. Jag som dricker såna mängder vin....;) En sån kartong räcker i flera år om jag int hade hjälp förståss.
Jag får utslag av vinet, ja int alla men dom flesta, kliar i ansiktet.

Jaha...
vad ska man skriva mer då.
Ska se Slottssprinten i afton sen blir det väl till att se AIK-Linköping, spännande...

Nä jag tror jag ska ta och vila, så jag orkar med all sport ikväll!
Byebye!

Inga kommentarer: