Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 20 april 2011

Ja då var våren här.....

...med skitiga hundar, sand i soffan, grus på golvet, ja för att inte tala om ALLA tassavtryck man ser!
Undra om det var så smart att byta till vår ljusa kuddöverdrag? Nu löper Yuki för första gången oxå....
Men dom är SÅ söta när dom ligger och sover bredvid varann!
När man tänker på hur det var från början! När Kiba lämnade rummet när Yuki kom in!
Sen så har det hänt en hel del i rabatterna! PÅ nåra dagar! Det är fantastiskt, vad det går fort!
Så nu har vi fått stänga in mina rabatter istället för hundarna. Yuki kom in med en blomma till matte en dag, och matte blev väl int SÅ glad! Så nu har hundarna bara en liten rastgård att vara på. Men vi måste stänga in mina blommor bättre, för snart kommer haren och äter upp mina tulpanlökar! DET gjorde den i fjol!

Ja så det kan bli.
Var till VC igår för nu är jag tämligen urless på att vara sjuk! Har fått tillbaks feber och värk, plus att alla leder är svullna! Mina fötter har int sett kloka ut!
Vad doktorn sa...JO han hade en plan?! Släkt med Jönssom ligan tro??????????
men han drog in mej i det hela och sa: VI har en plan!

Så jag har lämnat flera rör med blod, för doktorn kunde inte lista ut vad jag har...Alltså jag tycker att dom ALLTID ska ha en lösning på problemet!!!
Vad vi var ganska överens om var att, jag nog fortfarande har en släng av flunsan... trots att jag varken hoster, snyter eller nått och fast jag varit frisk i fjorton dar, vilket jag tycker är konstigt egentligen. Och att när jag ramlade så drog fibron igång av bara sjutton! Så jag fick Alvedon Forte som jag ska ta tre per dag, för att förhoppningsvis bli av med feber och värk. Sen ska jag dit och ta en snabbsänka på skärtorsdag, för den var åt pipsvängen.
Problemet nu är: HUR ska jag hinna ta mej till Blåkulla!?!?

När vi kom hem från VC möttes vi av grannen som skrek: NI MÅSTE KOKA VATTNET INNAN NI DRICKER DET!!!
SKit oxå!!!!!
Så nu kokar hela Skellefteå vatten, och aldrig har vi varit så törstiga som i går!
Det är Östersunds bakterien som härjar i våra rör! Så det är ju en förklaring till alla magsjukor och alla som som har haft svårt att bli friska igen.
Och AIK.s förlust, för givetvis berodde det på magsjuka! ;)

Ja så det kan gå.

Här blir det till att vila mera idag och hoppas på att man blir frisk nångång! Jag vill ju och måla nästa torsdag!!

Ha en trevlig dag och nu kommer solen igen! =D
Byebye!

Inga kommentarer: