Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 23 april 2011

Påsk

Två ensamma krokusar i lövhögen, men ack så fina! Konstigt att det kommer nått alls, för dom växer på en stenhäll!!
Våran OTROLIGT vackra påsktårta! HAHAHAHAHAHAHA!
Trodde vi var smarta....
Vi hade köpt en chokladsås som heter "Hard topping" Den blir alltså hård när man "he" den på glassen. JA den tar vi! Smarta som vi är....
Sagt och gjort, fram med en plåt, tryckte ut choklad, jag försökte skriva Glad påsk, men det såg ur som, gud hjälpe mej, GI!
Men chokladen hann ju börja smälta innan vi fick allt på tårtan! =D
Just nu är den stenhård för den står i kylen. Ja vi har iaf prövat.

Går dagen ägnades åt blommor och gamla löv.
Emma hjälpte mej att sätta om mina 19!! pelargoner som jag har här i stugan. Åså hade jag ju nåra hemma oxå.....
Violpelargonen från förra sommaren har överlevt! Och blommar!
Det går i ett huj när man är två som sätter om, lite jord överallt men, det finns ju dammsugare!

Sen gick vi ut och började kratta löv på baksidan, så nu är den klar! Och jag, jag gjorde för mycket, även om jag tycker att jag inte gjorde så mycket.
SÅ idag blir en vilodag i solen!

Mats och Emma är en sväng till stan och hämtar medicin åt Yuki, plus en del som vi glömde ta med.
Och det sitter två oroliga hundar på sängen och tittar ut, undrandes vars dom tog vägen dom där i bilen! =D
Nä nu ska jag vila så jag orkar sitta ute idag! ;)
Byebye!

Inga kommentarer: