Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 3 april 2011

Lite vårlikt

Varit på ute på äventyr idag.
Måste ju träna Yuki att åka bil. Prövade med ingefära, men jag vet int om det hade nån effekt!
Positivt iaf att hon självmant gick in i bilen.
Och det gick bra till stugan och det gick bra hem...tills vi stannade av på Söder för att kolla utförsäljning av "militärt avfall", filtar och sånt. Då spydde hon ner bilen!
Sen gick det bra, vi tankade bilen och for till Blomsterlandet.

Ja jag kunde bara int låta bli! Det blev tre stora och tre sticklingar av pelargon, sen hittade jag krukor! Så dom fick följa med oxå. Tröstköp för att jag var sjuk när jag fyllde år....det kan jag köra med lääänge!!! =D
Oj det fanns så mycket att välja mellan, jag ville ha alla!!

Sen när vi kom hem...DÅ spydde hon igen!! jag tror jag blir tokig!
Men hon är helt klart åksjuk, så det blir till att fixa medicin.

hm..ja, vi har ju haft påhälsning i stugan igen...så nu är det laddat med råttfällor!

Och det tinar som sjutton nu! Och vägen här framför husen och ner till gatan är BARA is!! Blank is!!

Så håll dej på fötterna!
Byebye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint du har det i fönstret:) Synd att vovven ska vara åksjuk. Kul att du är på benen igen.
Själv ligger jag dunder förkyld fortfarande.
Ha det bra.
Kram Anne

japp sa...

Heij.. hoppas du känner dej bättre nu. Nee, så jobbigt att hon är åksjuk. Testa att låta hon ligga högt i bilen.. det har hjälpt för många hundar. Har ni "hatt-hylla" i bilen, eller lägg kuddar så hon koms upp, så kanske de hjälper henne me..hoppas de iaf. Inte kul då de ska bli sjuk av å åka bil.

Ja, nu e de hockey igen.. sitter på jobbet å lyssnar på radion.. verkar himla intensivt just nu..=)) Undra om Krille vågar kika, han byter kanal då det är spännande vet du..=) tokstollen.

Nepp, bäst å jobba på.. ha de bra..kram Helén.