Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 24 augusti 2012

Ja SÅ känner jag mej idag...int lika lurvig, men....
Hade int tänkt skriva, men...

Men idag är det precis ett år sen vi var i Prag, som skulle bli en riktig familjesemester, vilket det ju i o f s blev, men....
Jag blev sjuk och har int hämtat mej riktigt än!
OCH det känns som jag är på väg in i ett "artros-skov", om det nu finns nått som heter så.

Märkte igår kväll att ryggen börjat krampa igen, ja kanske int ryggen, men dom där musklerna OCH nerverna...
Och jag drabbades av lite panik, för jag vill int bli lika dålig som förra hösten. Vilket ju int alls är säkert att jag blir, men...

Det kan ju vara ett vanligt "fibro-skov" oxå....ja ja vanligt och vanligt, dom är lika jobbiga och irriterande dom!

Och givetvis hade jag ju börjat trappa ner medicinerna, för att kolla OM jag verkligen behöver ta, så lite som jag egentligen tar...
Ska ta 3 Ipren+3 Alvedon per dag, men....
det gör jag ju int, så medicinmotståndare som jag är!
Tyckte att jag tar så lite att jag behöver nog int ta alls, så det så!
Perfekt tid att börja med det! hm...

Ska iaf försöka hålla ut ett tag till...

Ja eftersom jag är i klagar tagen kan jag ju fortsätta.

Beställde från min favo katalog i går, men...
DET hade gått lika fort att ta cykeln och cykla ner till Malmö och Panduro!!!
Trodde jag skulle bli galen!
Efter säkert ÖVER 45 min hade jag fått beställningen klar!

ja....om jag tagit flyget, kanske det gått fortare...men ändå!
Nån måst ha hällt sirap i nätverket hos dom!

Nu är det iaf pg och jag ser fram emot att få börja scrapa igen, om jag nu int blir sämre.....

undra om man kan bota huvudvärk med MYCKE kaffe??
Byebye!

Inga kommentarer: