Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 6 mars 2014

Mars, redan!?

Det verkar som det bara blir en gång i månaden som jag kommer mej för att skriva! :D
Ja ja...och jag kan inte lova bättring heller.

Har åkt på en redig förkylning som har hållit mej vaken med hosta. Och jag har känt mej som i reklamfilmen, han som det bara väller ut snorpapper när han öppnar bildörrn!
Nu har det iaf lugnat ner sej på den fronten, men nu har jag inflammation i mun istället. Tror jag snyter om jag får välja.

I veckan har det varit många roliga händelser. 
Emma ringde på måndag och ville att jag skulle följa med och titta på barnvagnar uppe på Solbacken. Så sagt och gjort, snorpapper och halstabletter med.
På Childrenshouse som dom heter nu, där träffade jag ett dagbarn! :D
Medan vi stod och inspekterade vagnar, kom em ung tjej och la armen om ryggen på mej och sa: Men det är ju min dagmamma! Och nu är hon själv mamma till två! Usch vad tiden går! Fast det var roligt att träffa henne igen. Och tänk, hon och hennes systrar följde med till MVC när jag väntade Robert!

Sen blev det lunch på Maxi och presentköp till födelse"barnet" den 5/3

Så igår då fick jag vara med om nått som jag inte trodde jag skulle få uppleva igen! Jag var på ultraljud, ja int jag med jag fick följa med Emma dit, och fick se mitt blivande barnbarn! "Mini Person", som sög på tummen :D
Och en massa oro släppte från våra axlar!

Sen blev det tårta hos Robert som fyllde år, 28 stycken.


Han fick många grattispussar! :D


Mätta och belåtna! 
En supergod tårta med björnbär!

Så det var en händelserik dag och jag har faktiskt sovit en hel natt! Även om jag hade en massa galna drömmar om blomplantering, husbygge och sångtävling! Tror jag måste börja se barnprogram! :D

Nä nu ska jag ta mej en kopp kaffe och titta i min favotidning
och sundera på vd jag ska beställa, för årets grävning ;)

Byebye!

Inga kommentarer: