Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 25 mars 2014

Struntprat

Jo precis
har inget att skriva om egentligen
men just bara för att jag ska komma igång och börja skriva, så...

En kompis har gått med på att skriva ett inlägg i 100 dar, men det vet jag int om jag klarar av! Vad ska man skriva om! Snö, väder, värk och annat elände?

Nää

Det får bli dagboksform
"Det är som det är och blir som det blir"

Har idag varit på promisgruppen, käkat lunch. Skulle ha fått främmen om jag haft nått ätbart hemma. Emma hade tänkt titta förbi, hon skulle och simma på Eddahallen. Så det får bli nånannan gång.
Vi håller på vara ganska många på promenaden (som jag ju int går) Det dök upp en "gammal" lärare från Moröbacke skolan idag! :D Och det blev en del prat om barn och vad de gör nu.

I morrn, ja då blir det middag hos svärfars. Min svåger fyller år, eller som jag ibland kallar honom "lillebror" :D 

Nä nu blev jag less
Byebye!







1 kommentar:

majbritt på molnet sa...

O jisses, två inlägg sen jag senast tittade in, men det var kul läsa har liksom saknat dina skrivna vardagsögonblicksbilder, vilket;). Känner ibland som du att det finns inte något att skriva om, fast det ju det det gör, men den egna censuren är oförsonlig. Ser fram emot de 100 inläggen! Kram