Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 27 mars 2014

Torsdag

hm...

Fasen vad ska jag skriva om!!!!

JO!
Jag vill ha en hjälpreda som springer efter mej och noterar varje smart tanke till inlägg jag får!!!

Har glömt vad jag skulle skriva!

Men jag fick iaf trevligt sällskap i morse på promenaden! Stämde träff med Majbritt, sen gick vi en runda. Och jag tyckte int vi gick så långt, men det tog en timme iaf! Från dörr till dörr.

Bara jag nu int förgår mej igen...

Fibro är en lurig sjukdom, man ska int vara i stillhet, men int göra för mycket.
Alltså röras hela tiden, knappt synbart kanske vore en idé....
Fast jag vet ju att 1 timme klarar jag av, brukar ju gå det på vintrarna när skoterleden fanns. Tror inte den har varit dragen i år...

Igår blev det ju tårta, "Lillebror" fyllde 55år. Han har snart hunnit ikapp mej :D
Det var oxå meningen att jag skulle ha varit på invigningen av INGMAR igår afton, men se det glömde jag bort! 

Nää måste nog vila ryggen 
Byebye!

1 kommentar:

majbritt på molnet sa...

Jag kan vidarebefordra ett tips jag själv fick när jag beklagade mig över att glömma allt jag tänkte på under dagen och som sen var som bortblåst; prata in det du har i tankarna på telefonen! Har inte praktiserat det än, glömmer bort det hela tiden ;)men ska försöka komma ihåg!!!