Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 4 december 2009

Jo alldeles snart...

...är det det!

Jag har drabbats av ett " gå i väggen"-symtom och det utan att jag begripit det själv, först...ja man brukar ju int begripa det...
Men det tog ett tag innan jag förstod det. Men när tårarna börjar trilla när man sitter på bussen ner på staan, bara så där...DÅ är det nå som är fel!
Så jag har tillbringat dagarna till att lösa gåtan!
OCH jag lider av julstress+ prestationsånger + oro som vanligt, bara det att jag mått illa oxå, kanske beroende av allt det där.
Tycker int att det skilt sej så mycket från tidigare jular, allt som ska göras, men nått är det iaf.

OCH jag kom på det igår! Jag brukar alltid vila, varje dag, ibland sover jag en timme mitt på dan. Men nu har jag kört för fullt, raka rör! Och det betalade sej, tur är väl att det kom nu och int på julafton!
Konstigt iaf att jag ÄR stressad, ja menar, julklapparna är snart inköpta, jag har bakat klart så när som på saffransbullar. Fast 4 timmars spring på staan i måndags satte nog sina spår...

Så nu ska här vilas!

I helgen blir det stugan...och jag ska försöka att låta bli att göra så mycket, men det kommer att bli svårt. Tur att det är skidor och skidskytte på tv!
Vi är nämligen utkörda av sonen, det kommer en massa dansfolk som ska bo här. Det är dans/kursande här i staan. Dans på kvällen, kurs på dan...

Jo jag HAR bakat idag oxå...;-D
men jag känner mej piggare OCH att baka en rulltårta har är ju int så stressigt och tungt...bara den blir bra så...

Näpp nu ska jag hälla kaffet i termosen och skära upp en saffranskaka och sjunka ner i fåtöljen framför tv:n och se reprisen av Stargate.

Så ha en trevlig kväll alla ni där ute!
kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Skickar massor med kramar!Ja du såg lite sliten ut i torsdags.Ta det lugnt i helgen,det ska jag.
Kram Anne