Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 31 december 2009

Årets sista dag!

Tänk vad ett år går fort! Det är ju snart semester!! Sen är det bara att börja tänka på julklappar igen...
Nja så fort går det väl int...men man börjar liksom känna igen vissa saker. Tycker att "det där har jag ju gjort för int så längesen, eller?" Tycker faktiskt int det är så längesen vi var här, ifjol, och jag fotade årets sista solnedgång OCH årets första soluppgång...
Iår blir det nog inget av den varan...det snöar! =D
Mats är just nu ute och för en kall och blåsig kamp mot snön! Försöker få fram broaltan, så vi int ska behöva vada i meter djup snö för att ta oss in i huset! OCH hur vi ska få ut skotern ur skotergaraget...DET blir roligt! Det är en driva framför som ser ut som en stor våg, vatten alltså, ingen jäkla viktvåg!

Ja ja...vi ska iaf vara här till nästa år...hehe...DET hörs länge! Men en vecka iaf, sonen ville hinna hit så det blir att hämta honom. Han har dansgänget på besök igen.

Mats kom just in, det är mellan 60-65 cm snö! En meter till och jag syns int!!

Ikväll blir det luuugnt...ska se JVM-hockey Sverige-Finland, klarar vi det, så slipper vi kvartsfinalen. Sen börjar ju Tour de Skii i morgon! Jippi!!! =D
Men jag ska försöka att vila upp mej...så jag orkar plantera till våren! ;-D

Håller på med en bok av Koonzt, "Ansiktet" jobbig som tusan, halva boken har gått och NU börjar jag få kläm på vad som händer! Ovanligt tungläst för att vara Koonzt. Men...bara man kommer till mitten brukar det ge sej! Så det ska bli en det läsa.

Men nu sk adet bli en del kaffedrickande!

GOTT NYTT ÅR!!!
och ha en trevlig helg!
Kram på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott Nytt År!
Ja vi far från snö och kylan till varmare ställe.
Så ikväll tar vi det lugnt.
Kram Anne