Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 15 december 2009

Vinter vinter!!

ÄNTLIGEN!!!

Jo...det där är våran lilla stuga...i månsken...=D Nää, så klart att det int är, men jag tror att det bor en liten Tomte i den där stugan. Som har ett fungerande bredband...

Jag är så glad att det har kommit snö...igen, och hoppas att det nu stannar åtminstone över jul. Och blir det nu så kallt som dom säger, -20 så stannar det nog ett tag.
Har skottat snö 2 ggr idag bara för att det var roligt och det är kallsnö! Kiba har sett ut som ett snömonster! Hon har oxå bidragit med "tvivelaktig juldekoration" HON har börjat löpa! NU av alla tider! Tror rent hon har PMS, gnäller och gnyr, och är allmänt på grinigt humör. Just nu ligger hon på kökssoffan och fryser den stackarn, det var kallt att gå ut sista gången.

Själv har jag legat nästan hela dan, i huvudvärk...nån migränliknande åkomma. Irriterande!! Tillslut tog jag spikmattan och la den under nacke och huvud och....somnade, lyssnade på julmusik, sov i över en timme! Så...så mycke lyssnande blev det int! =D Vaknade med att Il Divo vrålad "Holy Night" i högtalarna!

Huvudvärken har inte riktigt lämnat mej, är stel ända ner i ryggen. Börjar fundera om jag fått falsk svininfluensa eller vad???

Näpp nu ska jag avsluta detta svammel med att säga
och sov så gott!
^o^

1 kommentar:

Tea Lady sa...

Vilken underbar bild! Precis så känns det nu!

Kram
Lena