Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 25 februari 2011

Fibrotorsdag

Där vi GÖR massor...hehehe...fikar iaf, så mycket mer hann iaf inte jag med!
Men trevligt har vi, så nu har man skrattat så man lever längre!
Det blev lite av en avslutning, för en av tjejerna flyttar söderut. Vilket är tråkigt. Men det var roligt att hon tog sej tid mitt i flytten och kom och hälsade på....ja sen finns det ju mejl!
....och givetvis hade hon med sej en massa scrap-grejer, som jag lurade mej själv att köpa!! Ja ingen annan tvingade mej!

Sen blev det int så mycket mer annat än att skynda sej hem till vovvarna....och torka golv...;)

Men det har ju börjat Skid-VM!!
NU är jag lycklig...bara dom sket i att sända backhoppning!
"VI" fick ju två medaljer igår, Hellner GULD och Jönsson BRONS...och däremellan Northug...liite skadeglad är man! Tjejerna hade däremot en väldans otur, Kalla var nästan bara en skidspets...ja lite mer kanske, från att ta sej till final. Så hon var int så glad.
Och det blev Marit Björgen som tog hem guldet! Och det är hon verkligen värd!
Grattis alla medaljörer!

AIK däremot....förlora mot Luleå! Med 5-2 vad liknar det!!!

Oj är klockan så mycket, jag har suttit och beställt från Hortogreens en del plantor...igen =D
Så jag har rent glömt bort tiden, där bland blomstren!
Det är nog dax att börja med middan snart.
Vi hörs!
Bye!

Inga kommentarer: