Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 15 februari 2012

ÄNTLIGEN!!

Vadå?

JO! Nu är blomeländena omsatta! ALLA utom den som står närmast på kortet.
Det var den som skulle sättas om! Men...av nån obegriplig anledning har jag ingen stor kruka här...OCH det behövs, för den är på väg i golvet snart.
Så då hade man ju redan stökat fram, jord och skräppåsar, så då var det bara att ta i tu med resten av planteringen! Tur att man int har så många blommor....
Men av nån jäkla anledning "äla" dom av sej! Och int dom jag VILL ska göra det , utan dom jag int vill ha fler av! Kasta, visst...men...........

Så nu har jag i stället för två Santa Paulia, 6 stycken....OCH dom får gärna överleva, men dom brukar ju int det. Jag lyckas aldrig få dom att överleva!
Sen fick jag ju miljoner av nått som jag int vet vad det heter, nån Kalla av nått slag, som blommade så fint när jag köpte den, men nu bara "älar" av sej! Sparade två, resten av miljonen åkte i soppåsen!

Ja sen ska man ju stöka bort oxå...stöka hit och stöka dit. Det blir ju blomjord über alles!!

Men nu är det ju bara 1+kalkoner...????? PELARGONERNA!! Kalkoner vars kom det ifrån??? =D

Ja och "kalkonerna" i stugan......kvar =D

Annars så har jag sysslat med det här

Ett par klara och håller på med det andra. Har redan nött ut ett par, har ju gått i tofflor sen september!
Var förresten till Tant doktorn igår. Hon klämde på magen, inga knölar och ingen bältros, tack o lov! Utan det är bara nervvärk, bara och bara.....
Fick se utlåtandet från röntgen, så nu vet jag hur mina ryggkotor ser ut och varför det är nervvärk, OM jag accepterar det är en annan femma, att ha så här resten av livet.

Blev en träff med promisgänget oxå. Dom har "älat" av sej! Vi var 16 st och då är det nåra borta! Det blev int lite kaos i köket på kyrkan! =D Alla som jobbar där är int lika snabba, om man säger så. Och ska hela bunten ha sallad eller creps, så blir det ERROR bland kökspersonalen! Mej  gör det inget, men....en del av gänget störs av det. Av "dålig service, som dom säger" , men det är ju inga utbildade personal, utan äldre som jobbar där.

LITE EFTERTANKE!!

Nä nu kurrar magen!

Ska STÖKA fram lite mat tror jag...jäkligt bra ord det där!

Byebye!

Inga kommentarer: