Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 3 februari 2012

Fredag

Äntligen fredag!

Men det blev ju vinter tillslut. Och tagen på sängen blev man. Ja hur lät det där då!! =D
Jag menar köldmässigt. Det var Lite motigt att gå ut i morse, när det var -25! T o m hundarna tyckte det var kallt, dom är ju inte heller vana. Började springa omkring på tre ben.

Idag blir det en bakdag, tror jag....lite mer spisvärme inne i köket. Vi har fått ett jäkla kallras från fläkten + att den låter som ett STORT flygplan som ska landa.
Elefanter i dammsugaren och flygplan i fläkten! Spännande...

Emma är hemma så vi ska pröva på nå nytt. 
Har ju Mat-magasinet, tror jag den heter tidningen, och i det här nummret var det massor med matbröd och go´kaker!! Och lättlagat oxå, DET är viktigt i det här huset! 

Matbröd med hasselnötter och valnötter. Och kakor med vitchoklad.
Mumma!

Vi får iaf se SOLEN idag! Och dagarna har blivit mycket längre, upptäcker man när det inte är mulet.

Och jag som brukar säga att kylan gör ingenting mot värken, jo pyttsan.
Nervvärken som jag fått av Artosen DEN tycker inte om kyla. Trodde jag skulle bli tokig innan jag tagit mej till sjukgympan igår! Kändes som nån drog åt ett skärp, i den övre bilringen, enkelt förklarat ;)

Tur man blir tvingad att gå ut med hundarna, annars hade jag nog stannat i sängen!

Dax att göra nå å äta tror jag...

Ha en bra dag.
Byebye!

Inga kommentarer: