Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 8 februari 2012

Funderingar

Jo...

Ibland är det roligt med reklam, som ICA reklamen. Och ibland funderar man vad som det verkligen görs reklam för....

Men att gå ner i vikt online, tycker jag verkar att lura hjärnan.
Nä jag vet vad reklamen går ut på, Viktväktarnas reklam.

Men det lätt så tokigt!
"Jag har gått ner 36 kg, online...."
Det kan jag oxå göra!
PHOTOSHOP!!!

Som sagt jag vet vad den går ut på.

Det är som alla dom här salvorna och krämer som ska göra en yngre...
Dom verkar ju bara vara för ansiktet...
Resten av kroppen då? Jag skulle ju behöva ett helt badkar att ligga i !!!

Ansiktet och händerna ser ut som en 20-årings, men....resten ser ut som ett russin, vad är det för vits med det? 
Lumine eller vad den heter, med norrlänska hjortron.
Måste väl vara nyttigare att käka hjortron än kleta det utan på?

Ja det var mina funderingar idag, som nog beror på tandläkarbesöket.
LITE irriterad på att dom plockat bort alla korsord ur tidningarna!! >:(

Behöver nog mer kaffe!
Byebye! 

Inga kommentarer: