Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 6 februari 2012

Hej mitt vinterland!

En något kylslagen sol!
Ångrar att jag inte fick med mej kameran på morgonpromisen! Solen såg ut som en orange apelsin mellan träden.

Japp vi har haft det kylslaget, -32 som mest mitt på dan, lördag OCH då kom några tokskallar på att dom skulle ha tävling i vintersimning!
En 25 meters bassäng hade sågats upp i Skellefteälven och ett 50-tal galningar tävlade....
Bilden lånat av Norran.

Och jag som tycker det är NOG kallt på sommarn att bada! Det hade varit bättre "bad" väder idag, det är bara -15.....DÅRAR! Dom påstår att det är bra för både kropp och själ, men jag tror jag skulle få en infarkt på direkten!

Nä jag och Emma gjorde nått annat som man säkert oxå kan få en infarkt eller nått av i för stora mängder!
Bakade!
Recept och bild kommer senare!
Gott blev det =D

Annars så har dagen bestått av träning. Fick däremot veta att vi visst bara får hålla på i 6 veckor?!?! Det är visst så många som behöver sjukgymnastik och lokalen är inte så stor. Isof är det här min sista, om jag räknat rätt. Det är ju inte roligt att träna, men jag behöver det känner jag. Och träna hemma själv ??? Hm....då blir det nog ingen träning, bara bakning! 
Vi har iaf funderat på att köpa en det sånt där plågoredskap hit hem. En testcykel....Mats behöver den oxå, jag???? Jo.....Men fy vad tråkigt!!!

Måste bara få visa vår helknasiga björk, den skulle ha varit klippt i höstas. Nu ser den ut som Beethoven! Jo det är "musik" i den, fågelkvitter!

Klockan är 15.33 det är fortfarande ljust! Vi går mot rätt håll!

Byebye!

1 kommentar:

japp sa...

Halloj.. hehehe.. musik i björken, snygg var den också..=) Härligt me fågelkvitter, ljuvligt då det spelar i träden.

Nee, inte är det kul med träning.. känns mer som ett ont måste ibland. Det var längesen jag var å tränade sist.. iof så hade jag behövt det för min svank.. har ju alltid mer eller mindre ont i den, menmen.. ser det väl tyvärr inte som så viktigt då jag inte får det gjort..=(

Galenpannor.. hur kan de simma i en vak.. huuuuvva!!! Tokstollar.
Nee, jag är nog som du, badar inte ens på sommarn.. kan ju inte ens simma..=) Tids nog, Kanske..=)

Nepp, nu ska nyttan ta vid.. trist, men måste göras.
Ha de så bra.. jättekramen. Helén.