Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 21 mars 2012

Då var man ett...

år äldre då, fast jag märker då ingen skillnad.
Annat än jag tänkte på bussen ner på stan, att alla "gamla tanter" hade basker!? Undra om jag blir en baskertant?  Nää...fast man ska aldrig säga aldrig, det kanske kommer nått snyggt som jag bara int kan motstå....sparka mej på benen isof!!!

Jo jag har ju kommit i stickåldern, säkert ett ålderstecken ;) Köpte ju garn för att sticka handledsvärmare, men....hittade ett mönster på sockar utan hälsteg, så det blev sånna istället. Och då räckte bara garnet till en och en halv sock...blir int bra det om det blir kallt. Så jag drog en repa ner på schtaan...och givetvis var garnet slut!!! Men efter letande i förrådet hittade hon två nystan JIPPI!!...ja sen följde det ju med hem lite mer....
  Det stora vita nystanet ska bli en mysse...iaf är det sagt så NU ;) De oranda är till sockarna jag håller på med, och de andra till blivande sockar, om det int blir vantar av dom, här vet man aldrig!

Tulpanerna fick jag av min syster igår när hon var hit på kalas! =D Jag prövade göra en "Slabangtårta" hehehehehehe....det hade nog gått bättre om telefonen int ringt stup i kvarten! Syrran skrattade åt mej och sa att jag tydligen bara behövde en arm! Jag höll telefon i en och gjorde tårtan med den andra!!! Dessutom med vänsterhanden, fråga mej int hur det gick till! Tårta blev det och den är faktiskt godare idag!

Har en present som jag har oöppnat, lovade Emma att vänta tills hon kom hem. Tur att hon kommer i helgen, jag är NYFIKEN!!!

Nu ska jag försöka vila mitt v.öga, får så ini bomben huvudvärk, av att int se tydligt med ögat! Och att gå med solbrillor inne....jag har nog blåmärken ;)

Byebye!

Inga kommentarer: