Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 3 mars 2012

Stughelg

Slappar helg...med en massa skidåkning, på TV!
Det är ju VM i skidskytte.
Carl-Johan Bergman tog en bronsmedalj i sprint!
Helena Ekholm hamnade på den där försmädliga 4:de platsen...

Annars så höll dagen på att börja med en ofrivillig brand! Jag var upp mitt i natten och värmde på vetepåsen, gick på toa. Och när jag kom tillbaks var den fortfarande int varm, så jag körde 1 min till....DÅ kände jagatt det luktade pyton!
Men det syntes inget...väl inne i sovrummet trodde jag att jag fått fel på ögonen! Såg två glödande punkter!
Vetekudden var på väg att börja brinna!!! Två små hål hade det hunnit bli innan jag fick stopp på eländet! OCH det luktade för jäkligt!

Ja ja...

På morgon promenaden höll vi på få sällskap av en nyfiken räv! Och givetvis hade jag hunnit stoppa undan kameran. Tog iaf några kort.

Kan ju säga att det är lika halkigt här som hemma! IS överallt, tur jag tog broddarna med mej!

Yuki och Kiba

Och skoterspåret höll.
Kiba väntar på mej...för att det är jag som har godiset! ;)

Letat rätt på en kruka till blomman som jag int fick omsatt! Hoppas bara den är stor nog...

Nu ska jag vila lite innan maten.
Byebye!