Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 9 mars 2012

Svartjobb...hehehe

Japp, jag har varit datakonsult. Något förvirrad sådan, men tillslut föll allt på plats. Alla program, blogger oxå, har en förmåga att ändra på allt med jämna mellanrum! Och har man redan ett konto och blogg där, ja int tänker man väl på hur man gjorde! Så det tog ett tag att hitta rätt!
Vem jag var konsult åt ?
Jo en promenadkompis, Majbritt, som ville ha en blogg. Så nu hoppas jag hon får igång den!

Här är hon i författarskapet! 

Annars så har veckan börjat....herregud den är ju slut!!!
Totalt glömt att det är ju fredag! Tror jag blir lite dagavill när alla ungar är hemma! Både Emma och Robert har ju varit hemma i veckan. 
 Han och en kompis åker till stugan i kväll. OM kompisen blir klar nångång, han är kvarterets största tidsoptimist!! 

Just nu är det skitväder rent ut sagt, REGNAR och blåser och är halkigt!

Jag satte ju igång och skulle sticka igår afton...hm...av garnet jag köpte i tisdags när jag var på stan och fikade med Anne.
Av nån anledning så har jag BARA 4 st strumstickor av 2½....jag behöver ju 5!! Och det upptäckte jag först när jag lagt upp alla 60 maskor och fört över dom på strumstickorna!!!! DÄR tog sticklusten slut! >:(

Ska försöka komma ihåg att köpa i helgen om jag är i närheten av en affär som har stickor!

I morse gjorde Yuki sitt katt trick!

Och Robert hann fånga henne på bild! Hon är helt enorm på att klättra i soffan!

nää nu vill jag ha mera kaffe, har huvudvärk...
Sen blir det skidskytte staffet herrar.
1 silver och 2 brons hittills...
Byebye!

1 kommentar:

majbritt på molnet sa...

Ja som du har sett hittills jag kryper jag så sakteliga in i bloggvärlden, än så länge är respekten större än skrivandet, men proppen lossnar nog och då du..... Tack för hjälpen, kaffet och en trevlig stund, kram!