Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 17 mars 2012

Halvstorm i stugan

Morgonpromenaden avlöpte med tungan rätt i mun!
Skoterspåret höll, men det var nog mer. Hade vi stannat ute längre hade vi fått plumsa hem! Hundarna begrep inte att det inte gick att springa utanför spåret! =D
Men...snart, snart...går det att sitta vid "ljugarbänken" och dricka kaffe. Ja det går idag oxå, men risken finns att man blåser bort. Det har börjat tokblåsa!!

Titta vad jag hittade i blombänken vid garaget! Ett VÅRTECKEN eller---??Undra om det är från i fjol, eller om det har kommit upp nu!? Iaf så är det jättevallmo, hoppa bar det inte fryser bort!

Annars så har jag kommit i stickar tagen. Jag drömmer garn och mönster! Annars brukar jag mest se sudokurutor innan jag ska somna! Har stickat ett par handledsvärmare klart i ett konstigt garn..
och int alls roligt att sticka i! Vet inte hur många maskor jag egentligen har tappat! Men dom blev int så tokiga!

Nää nu ska här vilas lunch och sen ska här tas en dust med blåsten, ett tag måst man väl vara ute iaf!
Byebye!

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Vilka snygga värmare det blev:)
Är det på isen ni promenerar - det skulle jag aldrig våga!

Kram Maud