Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 13 mars 2012

Halvstorm!

Jo fy vad det blåser! Men det tinar iaf!
Igår var det snö kvar på grannens tak! JIPPI det är borta!
Och ett VÅRTECKEN: Jag hörde fiskmåsar, när jag gick från kyrkan!!
Hade int tänkt gå dit. Har varit på ögon idag och en doktor Tibor har sett mej djupt i ögonen. Inga fel på dom förutom att jag har myrornas krig i dom! Det var inget att göra åt, skulle höra av mej OM det blev fler myror eller om jag börjar se blixtar. Fniss konstigt att jag int redan sett det, eftersom det är myrornaskrig...  Troligen berodde det på ålder och närsynthet....som om det skulle stämma!!! HAHAHAHAHHAHAHA!
Jag som bara är....37 och har perfekt syn....vissel vissel....har ju bara glasögon för att se cool ut!
Att pupillen är så förstorad att jag int kan sitta och skriva vid datorn, hm......ser ut som en vettskrämd uggla i ögonen! *ASG*

Men det går nog över, hoppas jag, annars blir det jobbigt i höst att gå med solbrillor!

Ja och jag blev bjuden på lunch idag, av Majbritt, TACK TACK!! Det var så gott, och visst ångrar du att du tog sallad!? ;D
Städerskan på kyrkan hon är verkligen en alltiallo!! Hon hade gjort räkpaj! Som jag dessutom tror vi fick första tjing på! Supergod!!

Ja sen var det bara att "he" på sej broddar och ut med hundarna OCH givetvis glömde jag solglasögonen...så det blev en kort promis.

Ja...nått mer spännande har det nog int hänt, än...dan är ju int slut.

Fick med mej en Tupperware broschyr, ska nog beställa med Kerstin nr 3...fniss...vi är några stycken i promenadgruppen!

Nää nu rinner ögonen, dax att sluta!
Byebye!


1 kommentar:

majbritt på molnet sa...

dateÄntligen hälsar jag på här, ska prova soppreceptet snarast, tackar, tackar ... och salladen var oxå god!