Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 17 oktober 2012

Hade inte tänkt...

....skriva idag, igen, men...
När man har sånt underbart väder, så måste man sitta inne och skriva...nä skynda sej och ta en del foton!
Ångrar att jag inte fick med mej kameran i morse på hundpromisen! Ska sätta upp en lapp på dorrn!
Vaknade med nästan klart väder, -5 och kanske 5 mm snö! Hundarna blev som tokiga! Höll int på få med mej Kiba, hon skulle ju hinna äta upp ALLA snö som fanns på marken!
Lite småhalkigt var det, men inget fall inträffade.



Grannens äpplen strök nog med i natt!
Dom är stelfrusna, men fortfarande vackra, tills dom tinar upp...
Kiba försöker dricka, men det har frusit!

Jo förra torsdag köpte jag en blomma
Den kallas för Fallskärmsblomma, kunde inte låta bli att köpa den, för jag har aldrig sett en sån förut. OM jag får den att överleva, ja det är en helt annan sak! =D

Ha en bra dag!
Och håll er på benen och krocka inte!!!

Byebye!

1 kommentar:

Pockethexan sa...

Kul det där med väder för när ni har snö så pratar man om sommarvärme i Skåne samtidigt som vi i huvudstaden får nöja oss med spöregn o blåst till +10 grader.
Då är det så bra att det finns böcker, för visst är det väl så att böcker passar bäst till höstrusk?

Då känns det väldigt bra när man kan sprida bra lästips till sina nätvänner!

Kramis från en som uppskattar din hälsn. på min fototriss!/Pockethexan själv