Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 10 oktober 2012

Känns som jag hela tiden...

....är några steg efter!
Saker jag tänkt göra, blir inte gjorda.

Plus att jag är OTROLIGT irriterad på att jag inte kan somna på kvällen, när jag vill! Och det är till stor del självförvållat!

Varför?
Jo jag började ligga och tänka på att göra julkort, hur dom skulle se ut osv..
och hamnade i tankar om hur det var när jag var liten.
Tänkte JA det ska jag skriva om!
HAHAHAHAHA!
Tror ni jag minns?? näää...

Det gör att det känns som hjärnan är ett dygn före mej, den har ju redan gjort, skrivit allt det där, men int jag!

Suck!

Får väl börja föra anteckningar...

Idag har jag iaf gjort illa mej, klämde fast ringfingret i fönsterstoppen! Så en blånagel är i antågande.
Sen klev jag ner på alla kontakter och tjaft som låg på golvet, så nu haltar jag  oxå...liite mer än vanligt...klantarsel det är vad man är!

Jo jag hade ju tänkt lägga ut en bild på det jag målade på keramiken....hjärnan HAR redan gjort det....men int jag

En ljuslykta!
nää nu måste jag nog få i mej mat...hjärnan säger att den behöver ingen...men jag behöver!!
Byebye

Inga kommentarer: