Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 17 februari 2008

Datanörd, skidfreak och i valet och kvalet.....

Heuj!
.........exakt i valet och kvalet! Ska jag bara skriva här eller på MSN oxå??? Jag har mycke mer inlagt där, men......DET tar ju dagar och ÅR innan texten kommer fram när man skriver! Märker jag att jag stavar fel, kan jag inte rätta förrän texten kommer och det kan dröja........och då har jag glömt vad jag skulle skriva! Visst ja......jag har ju Gästboken oxå......*ASG*
Nu har Skidskytte-VM tagit slut och det blev inga medaljer. Fast det hade jag inte väntat. Vi är inte lika bra som tyskar, ryssar och norrmän. VM avslutades med masstart för herrar och där kom Ferry på 9:de plats. Sen körde damerna staffet, och jag tycker dom gjorde en bra insats! A-C o är ju sjuk, så vi hade ju int ett toppat lag. Men Domej gjord en bra insats, även om det blev en runda. Vi hamnade på 8 plats....tror jag det kan ha varit 9:a, men iaf att vara bland dom 10 bästa är int tokigt!

Igår var vi till en kompis och hjälpte henne få igång Internet. Så nu hoppas jag att jag hör av henne nångång. Fick inte igång Outlook, så JAG måste dit och installera nått....GLUPPP! Hur nu det ska gå, har liksom aldrig gjort nått sånt för.......Men jag hjälpte henne iaf så hon fick igång mailen på msn, så hon kan ta emot post där tillsvidare. Ska försöka fara dit onsdag.
Igår åt vi en gomiddag med kassler och potatisgratäng, och idag ska vi testa en räkpaj, blir intressant!
Ha det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt och enkelt

Anonym sa...

Yo!
Nu får vi se hur det här fungerar. :)
Har föreläsning om Sociolinguistics imorgon och jag e lika peppad som mig själv när jag står öga mot gegga med pölsa... Yeeehaa! /ji:ha:/

HAHA! xD
I crack myself up sometimes

Kram och puss
Emma