Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 21 februari 2008

Hantverkstorsdag, det blev fika istället!

Hallå!
Ja vad göra då vi bara blev fyra OCH dörren till förrådet där vi har våra grejor var låst! Konstigt att vi inte ska kunna få en egen nyckel till förrådet????? SÅ mycket finns det int att sno! Men nån har iaf snott våran insatts till perkularorn......
Så det blev till att gå på schtaan istället. Och Anne och jag gick på "Glädjekällan" och åt en varm smörgås, typ den vi åt på Schmeck i Umeå. Supergott och proppmätt blev man.
Köpt nytt schampo åt Kiba, för känslig hud, hoppas nu det hjälper. Var på Björkis och handlade, gissa en som kände vars jag hade varit när jag kom hem och förväntade sej nått gott? ;-D
Träffade en värninna på stan som jag int har sett på minst hundra år!! Vi blev stående inne på ICA och pratade minnen och försökte uppdatera oss om vad som hänt sen sist. OCH bestämde att vi skulle ringa och bestämma dag, för en fika på stan.

Alltså nu ska dottra min int stressa ihjäl sej! Det blir nog bra att få komma hem, och bli lite uppassad. Även om du har tenta till veckan!

I kväll blir det friidrott för hela slanten! Från kl 20.00-22.00.........måste ju se om Kallur förbättrar rekordet!
Nu ska jag vila, sovit dåligt i natt och Kiba väckte mej kring halv sju....med en, nej två nysningar rakt i ansiktet på mej.
Bye bye

1 kommentar:

Anonym sa...

Yo!
Låter som en, nej två, fint mysiga "uppväckningsmetoder". :)

Jag e inte så stressad längre, jag jobbar på fint ^^ Men, det ska bli jätte skönt att komma hem igen.

Nu ska jag å Ann baka chokladbollar, sen ska vi träna sen har vi filmkväll med Jenny och Annelie. Skräckfilmstema! :D

Kram och hej
Dotra