Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 26 februari 2008

Promenad och lunch =D

Hallå!
Oj OJ OJ......vad jag har ont i mina små stackars fötter!!! Hade väl int riktigt tänkt gå så långt, som det blev men men. Promenadgruppen har varit på lunch på Ske.å Kraft Arena idag. Några av oss åkte buss ner för att träffas och gå en kortare bit........tog en kvart att gå ungefär...hehehe undra om man gjort sej förtjänt av mat????? Men maten var god, fast jag vet int om jag tycker att PRISET är bra! Att äta nere på Tatoo för 65 spänn ungefär och äta hur mycke man vill KÄNNS mer för pengarna, än det vi åt idag för 80 spänn, även om det var gott. Man får ju äta tills man spricker här oxå, men ändå så tycker jag att det är ju ingen speciell mat dom bjuder på. Det är ju sån mat man kan göra hemma egentligen. Men det är iaf roligt att gå ut allihop och äta! För vi har himla kul i hop.
När vi skulle hem, kom vi på att vi skulle GÅ hem! Hur kunde vi komma på en sån ide!!!!! Det är ju uppför hela vägen, nästan iaf. Tills man kommer längst upp på Solbacken...PUUUH! Det måste ha berott på att man hade dåligt omdömme efter maten, nån typ av paltkoma, på lax?! Laxkoma!

Har nu jädrigt ont i fötterna och vill helst bli buren!!! Men jag är iaf hemma!
Nu ska jag sätta mej och skriva ner ett brödrecept som vi fick när vi åt lunch. Ett gott bröd......mumma, men rivna morötter! =D Lovat skicka det vidare och även skriva ut och ta med mej till nästa tisdag.


Har även fått kontakt med Anne på msn! KUL!!! =D

Ha en bra dag i solen!

Inga kommentarer: