Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 20 februari 2008

IRRITERAD!!!

:(.........VARFÖR blir det alltid dammigare inne på toan??????? Ska man bli på dåligt humör ska man städa där!! Man tycker att det skulle vara ett lättstädat, rent ställe att städa på, men icke. Har upptäckt att mina "nya" handukar inköpta från Ellos, tvätade minst 10 ggr, fortfarande torrfäller! Så tvättstället är antingen terrakotta rött eller duvblått, beroende på vilka handdukar jag har framme. Och det är int lite damm!!! Trasan blev blåaktig idag! LIKADANT är det med dom nya badlakanen, inköpta på samma ställe...........man blir blåaktig när man torkar sej med dom och det beror int på att man fryser! Man blir liksom täckt med ett lager ludd!
Men hur i .........länge ska dom torrfälla egentligen??? Ddet blir väl bara tvättlappen kvar tillslut!

Och VARFÖR blir det så .........dammigt bakom toan??? Man ska ju vara elitgymnast för att komma sej dit och torka!! För att int tala om badkaret....suck......kan ju iofs bero på att det badas för lite, utan duschas i stället. Får väl ta det i helgen när vi ska tvätta Kiba, två flugor på smällen alltså! Men man kan ju tycka att det int ska vara DAMMIGT på toan, man är ju bara där i nödfall! ;-D


Nää, nu tar jag paus och äter lunch. Få se om ärtsoppan gör mej gladare....gottigott gott!
Ha en dammfri dag! ATTJOOO!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mamma lilla, visste du inte att dammet på toan är TILL för att vi ska hata den? :P

Vet du vad jag har gjort idag? Jag har pluggat, fram tills nu och kl är 20:00 ungefär. Vilket betyder att jag har pluggat i 12 timmar, sedan jag började skolan 8:15. Jag e så slut att jag tror jag går och lägger mig snart.
Jag har gått i skola (haft TLOE)sedan diskuterat lingvistik med vännerna, sedan hem igen för att översätta 2 texter för nästa vecka, läst 3 noveller plus göra frågor till dessa med vissa kriterium som jag inte ens orkar gå in på och jag har till och med mailat Britt-Inger igen!

Det kanske inte låter som mycket, med det är tidskrävande och inte lätta uppgifter.
Nu har jag bara kvar att göra:
Essay (Thesis Statement)
Lektionsplanering (grupparbete)
Fundera på Active Research (inför praktiken)
Läsa 80 sidor Lingvistik till nästa veckas föreläsningar
Samt:
Plugga Lingvistik (tenta nästa fredag!!!!!!!!!!!)

Det är "allt"... ursäkta min sarkasm. Hehe... det ska bli skönt men samtidigt stressigt att komma hem. Saknar er, älskar er.
Puss och kram
Dottern med höga krav på sig själv, och som kör slut på sig själv = en dum dotter ... ^___^