Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 19 februari 2008

Promenad

Och blåsor under fötterna! Att man ska måsta lida pin för att motionera! Men det är klart.........får man köpa sej en semla efteråt så! =D
Men det blir mycke promenader idag. Soner är på dans ikväll så jag får ta alla hundpromenader. Inte riktigt bra, men det är ju int alltid och int varje dag, så det ska nog.........gå. Och hade jag inte Kiba, så blev jag nog sittandes inne, framför tv:n eller datorn! Även om det inte blir gjort mycke vissa dagar så blir det iaf hundpromenader.
Idag var det fibropromenad och vi var ganske många. Dom snabbaste och "kryaste för dagen" gick en längre sträcka, tar väl en så där 45 min, vi halta och lytta gick en kortare. Nästan alla klagar i värk nu, måste vara vädret! Man vet ju int hur man ska klä sej! Solen värmer, men det blåser småspik!
Men det är trevligt att träffas och prata. Och ibland kommer man på nått bra, somatt träffas och äta middag nån kväll. Problemet är bara att det ska stämma för alla, vilket det aldrig gör. Jag tycker att man bestämmer ett datum, den som kan komma kommer. Men........så tycker inte alla..
Nästa gång ska vi iaf äta på Kraft Arena, för kyrkan har stängt. Så då blir det ingen semla!!!!!


Nää, man måste väl äta fast man är ensam, det får bli sill och potatis till middag, tror jag......
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är inte ensam.
Glöm inte mig.